Składanka Screenagers #11
Sleep In The Water
Siatkówka plażowa przy zachodzącym słońcu? Wieczorne wylegiwanie się nad jeziorem? Koczowanie pod bramą ulubionego festiwalu? Lektura dobrej książki na łonie przyrody? Wraz z budzącą się powoli wiosną często zapominamy się w wakacyjnych retrospekcjach. W związku z tym postanowiłem skompilować soundtrack mający umilić zarówno spontaniczne wspominki z minionego lata, jak i snucie nieśmiałych planów wypoczynkowych na najbliższe miesiące. Bo w końcu kiedy, jak nie teraz, gdy na policzkach czujemy pierwsze podmuchy cieplejszego powietrza, a słońce coraz odważniej rozświetla naburmuszone jeszcze od deficytu witaminy D ludzkie twarze. Miłego słuchania!
30.12.2020
To podsumowanie jest próbą stworzenia patchworku ze wszystkich twarzy Screenagers, pokazując jednocześnie, że jesteśmy otwarci na dalsze zmiany i zaskoczenia, które z pewnością przyniosą nam całe lata dwudzieste.
25.01.2020
Które albumy najbardziej przypadły nam do gustu w roku 2019? Oto najlepsza trzydziestka minionych 12 miesięcy.
23.01.2020
Przedstawiamy listę naszych ulubionych utworów roku 2019.
16.08.2019
Czternasta odsłona festiwalu pod kuratelą Artura Rojka została odebrana przez publiczność jako najlepsza edycja od kilku lat. O tym, co na jej temat sądzi redakcja Screenagers, przeczytacie w załączonej relacji.
10.05.2019
W ramach podsumowania przeglądu twórczości Roberta Smitha przedstawiamy listę sześćdziesięciu esencjonalnych utworów The Cure.
22.04.2021
Sentino na „Czary Mary” wydaje się człowiekiem dojrzalszym, nie rzuca już zabawnych, przechwałkowych wersów, ale wciąż wykazuje imponującego skilla za piórem.
06.04.2021
Brytyjski raper w uderzająco podobny do Brockhampton sposób połączył bengerową przewózkę z introspektywnymi balladami.
29.03.2021
Żurawie zgrabnie łączą synth z noise rockiem: w efekcie nie da się nie zwrócić uwagi na ich brzmienie na „Poza Zasięgiem”.
08.03.2021
Problem funkcjonowania kobiet w branży muzycznej to temat rzeka. Wyszczególnić na pewno trzeba trzy aspekty – bagatelizowanie, niedocenianie i podwójne standardy.
15.02.2021
„We Are Always Alone” jest nagraniem obezwładniającym.
23.12.2020
Choć nie brak krytyków stylu, jaki grupa Oliego Sykesa przybrała w ostatnich latach, trzeba przyznać jedno: Bring Me The Horizon wciąż utrzymują się na powierzchni.
18.12.2020
Jeśli można mówić o zmianach, to przede wszystkim na płaszczyźnie słownej: „The Ascension” jest płytą bardziej skoncentrowaną na otaczającej nas rzeczywistości i na jej problemach.
Komentarze
[4 czerwca 2015]