Indeks przeglądów twórczości wykonawców
Fiona Apple
The Cure (1989-2008)
The Cure (1979-1988)
Paul McCartney (2001-2018)
Paul McCartney (1986-1999)
Paul McCartney (1976-1983)
Paul McCartney (1970-1975)
David Bowie (1999-2016)
David Bowie (1984-1997)
David Bowie (1977-1983)
David Bowie (1973-1976)
David Bowie (1967-1972)
The Boo Radleys
Deep Purple (1984-2013)
Deep Purple (1968-1975)
Suzanne Vega
Bardo Pond
Can
New Order
Tears For Fears
Einstürzende Neubauten
Kate Bush
Maanam
Beastie Boys
Belle & Sebastian
Captain Beefheart
Stereolab
Jamiroquai
Talk Talk
Glenn Branca
Steely Dan
Tortoise
Fugazi
Autechre
The Triffids
The Sea And Cake
Super Furry Animals
Madness
The Cure (1989-2008)
The Cure (1979-1988)
Paul McCartney (2001-2018)
Paul McCartney (1986-1999)
Paul McCartney (1976-1983)
Paul McCartney (1970-1975)
David Bowie (1999-2016)
David Bowie (1984-1997)
David Bowie (1977-1983)
David Bowie (1973-1976)
David Bowie (1967-1972)
The Boo Radleys
Deep Purple (1984-2013)
Deep Purple (1968-1975)
Suzanne Vega
Bardo Pond
Can
New Order
Tears For Fears
Einstürzende Neubauten
Kate Bush
Maanam
Beastie Boys
Belle & Sebastian
Captain Beefheart
Stereolab
Jamiroquai
Talk Talk
Glenn Branca
Steely Dan
Tortoise
Fugazi
Autechre
The Triffids
The Sea And Cake
Super Furry Animals
Madness
20.05.2020
Wydane po ośmioletniej ciszy „Fetch The Bolt Cutters” to dobra okazja do podsumowania całego dorobku Fiony Apple, szczególnie że dotychczas była u nas skandalicznie pomijana w recenzjach.
09.05.2019
Kontynuujemy przegląd albumów The Cure, przechodząc do późnej twórczości Roberta Smitha.
08.05.2019
Z okazji niedawnych sześćdziesiątych urodzin Roberta Smitha oraz czterdziestolecia „Three Imaginary Boys”, prezentujemy pierwszą część przeglądu albumów The Cure.
03.12.2018
Finał serii, a w nim: mroczna strona Paula, materiał kontemplacyjny, patchworkowy muzak, hołdy dla standardów, no i konstatacja staruszka na fleku: balsamacja to zajebisty wynalazek.
02.12.2018
W odcinku trzecim Paul gubi się w studiu Padghama, po czym zatraca się w ponownie – w rozpamiętywaniu Elvisa. Następnie kuma się z innym Elvisem, pisze ostatni wielki przebój i wraca do genezy nazwy macierzystego zespołu (coś tam z płonącym plackiem).
15.02.2021
„We Are Always Alone” jest nagraniem obezwładniającym.
30.12.2020
To podsumowanie jest próbą stworzenia patchworku ze wszystkich twarzy Screenagers, pokazując jednocześnie, że jesteśmy otwarci na dalsze zmiany i zaskoczenia, które z pewnością przyniosą nam całe lata dwudzieste.
23.12.2020
Choć nie brak krytyków stylu, jaki grupa Oliego Sykesa przybrała w ostatnich latach, trzeba przyznać jedno: Bring Me The Horizon wciąż utrzymują się na powierzchni.
18.12.2020
Jeśli można mówić o zmianach, to przede wszystkim na płaszczyźnie słownej: „The Ascension” jest płytą bardziej skoncentrowaną na otaczającej nas rzeczywistości i na jej problemach.
14.12.2020
Najnowszy album The Flaming Lips brzmi, jakby muzycy postanowili odświeżyć sobie swoje stare nagrania i doszli do całkiem słusznego wniosku, że najlepsze rzeczy stworzyli na „The Soft Bulletin”.
28.11.2020
Hubert Kurkiewicz powraca z kolejnym albumem – trzecim w ciągu roku, trzecim w innym stylu.
23.11.2020
Po roku od pierwszej płyty doczekaliśmy się pełnokrwistego albumu od duetu Jeszcze. „Niesen” dostarcza siedmiu świeżych, ponurych historii.