

[; ]
Oceny
Kasia Wolanin: 6/10
Przemysław Nowak: 6/10
Tomasz Łuczak: 6/10
Średnia z 5 ocen: 6,4/10
PUBLIKACJE POWIĄZANE
Pięciolecie z dwójką z przodu czyli najlepsze płyty lat 2000-2004 według redakcji Screenagers.
15.02.2021
„We Are Always Alone” jest nagraniem obezwładniającym.
23.12.2020
Choć nie brak krytyków stylu, jaki grupa Oliego Sykesa przybrała w ostatnich latach, trzeba przyznać jedno: Bring Me The Horizon wciąż utrzymują się na powierzchni.
18.12.2020
Jeśli można mówić o zmianach, to przede wszystkim na płaszczyźnie słownej: „The Ascension” jest płytą bardziej skoncentrowaną na otaczającej nas rzeczywistości i na jej problemach.
14.12.2020
Najnowszy album The Flaming Lips brzmi, jakby muzycy postanowili odświeżyć sobie swoje stare nagrania i doszli do całkiem słusznego wniosku, że najlepsze rzeczy stworzyli na „The Soft Bulletin”.
28.11.2020
Hubert Kurkiewicz powraca z kolejnym albumem – trzecim w ciągu roku, trzecim w innym stylu.
30.12.2020
To podsumowanie jest próbą stworzenia patchworku ze wszystkich twarzy Screenagers, pokazując jednocześnie, że jesteśmy otwarci na dalsze zmiany i zaskoczenia, które z pewnością przyniosą nam całe lata dwudzieste.
13.11.2020
Niezwykle trudno jest kwestionować silnie manifestowaną kobiecość Lizzo.
05.11.2020
Adrianne Lenker snuje opowieść o wzajemnym przenikaniu się męskości i kobiecości, a także o ich niebezpiecznie silnej stereotypizacji.
30.10.2020
„Little Earthquakes” to nie tylko magnum opus artystki, lecz również jej wzorzec z Sèvres.
29.10.2020
Wszystkie tematy, których Bikini Kill dotykały na początku lat 90. zarówno w muzyce, jak i w publicystyce – pomimo upływu trzech dekad – niezmiennie pozostają boleśnie aktualne.