Indeks przeglądów twórczości wykonawców
Fiona Apple
The Cure (1989-2008)
The Cure (1979-1988)
Paul McCartney (2001-2018)
Paul McCartney (1986-1999)
Paul McCartney (1976-1983)
Paul McCartney (1970-1975)
David Bowie (1999-2016)
David Bowie (1984-1997)
David Bowie (1977-1983)
David Bowie (1973-1976)
David Bowie (1967-1972)
The Boo Radleys
Deep Purple (1984-2013)
Deep Purple (1968-1975)
Suzanne Vega
Bardo Pond
Can
New Order
Tears For Fears
Einstürzende Neubauten
Kate Bush
Maanam
Beastie Boys
Belle & Sebastian
Captain Beefheart
Stereolab
Jamiroquai
Talk Talk
Glenn Branca
Steely Dan
Tortoise
Fugazi
Autechre
The Triffids
The Sea And Cake
Super Furry Animals
Madness
The Cure (1989-2008)
The Cure (1979-1988)
Paul McCartney (2001-2018)
Paul McCartney (1986-1999)
Paul McCartney (1976-1983)
Paul McCartney (1970-1975)
David Bowie (1999-2016)
David Bowie (1984-1997)
David Bowie (1977-1983)
David Bowie (1973-1976)
David Bowie (1967-1972)
The Boo Radleys
Deep Purple (1984-2013)
Deep Purple (1968-1975)
Suzanne Vega
Bardo Pond
Can
New Order
Tears For Fears
Einstürzende Neubauten
Kate Bush
Maanam
Beastie Boys
Belle & Sebastian
Captain Beefheart
Stereolab
Jamiroquai
Talk Talk
Glenn Branca
Steely Dan
Tortoise
Fugazi
Autechre
The Triffids
The Sea And Cake
Super Furry Animals
Madness
20.05.2020
Wydane po ośmioletniej ciszy „Fetch The Bolt Cutters” to dobra okazja do podsumowania całego dorobku Fiony Apple, szczególnie że dotychczas była u nas skandalicznie pomijana w recenzjach.
09.05.2019
Kontynuujemy przegląd albumów The Cure, przechodząc do późnej twórczości Roberta Smitha.
08.05.2019
Z okazji niedawnych sześćdziesiątych urodzin Roberta Smitha oraz czterdziestolecia „Three Imaginary Boys”, prezentujemy pierwszą część przeglądu albumów The Cure.
03.12.2018
Finał serii, a w nim: mroczna strona Paula, materiał kontemplacyjny, patchworkowy muzak, hołdy dla standardów, no i konstatacja staruszka na fleku: balsamacja to zajebisty wynalazek.
02.12.2018
W odcinku trzecim Paul gubi się w studiu Padghama, po czym zatraca się w ponownie – w rozpamiętywaniu Elvisa. Następnie kuma się z innym Elvisem, pisze ostatni wielki przebój i wraca do genezy nazwy macierzystego zespołu (coś tam z płonącym plackiem).
22.04.2021
Sentino na „Czary Mary” wydaje się człowiekiem dojrzalszym, nie rzuca już zabawnych, przechwałkowych wersów, ale wciąż wykazuje imponującego skilla za piórem.
06.04.2021
Brytyjski raper w uderzająco podobny do Brockhampton sposób połączył bengerową przewózkę z introspektywnymi balladami.
29.03.2021
Żurawie zgrabnie łączą synth z noise rockiem: w efekcie nie da się nie zwrócić uwagi na ich brzmienie na „Poza Zasięgiem”.
08.03.2021
Problem funkcjonowania kobiet w branży muzycznej to temat rzeka. Wyszczególnić na pewno trzeba trzy aspekty – bagatelizowanie, niedocenianie i podwójne standardy.
15.02.2021
„We Are Always Alone” jest nagraniem obezwładniającym.
30.12.2020
To podsumowanie jest próbą stworzenia patchworku ze wszystkich twarzy Screenagers, pokazując jednocześnie, że jesteśmy otwarci na dalsze zmiany i zaskoczenia, które z pewnością przyniosą nam całe lata dwudzieste.
23.12.2020
Choć nie brak krytyków stylu, jaki grupa Oliego Sykesa przybrała w ostatnich latach, trzeba przyznać jedno: Bring Me The Horizon wciąż utrzymują się na powierzchni.